SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Programy śniadaniowe tracą widzów, „Dzień Dobry TVN” liderem

Liderem wśród programów śniadaniowych w listopadzie było „Dzień dobry TVN”, które kolejny miesiąc dominowało nad „Pytaniem nad śniadanie”.  Oba programy w dni powszednie straciły jednak widzów.

Liderem pod względem udziałów była „Kawa czy herbata?” TVP1  z 22,73 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,62 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia (przed rokiem udziały te wynosiły odpowiednio 28,04 i 26,35 proc.).  „Pytanie na śniadanie” TVP2 notowało w listopadzie odpowiednio 13,9 proc. i 11,6 proc. udziału (w grupie 4+ i 16-49). W analogicznym okresie przed rokiem było to 15,64 i 13,54 proc.

Codzienne wydania „Dzień dobry TVN” miały w badanym okresie 15,96 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,95 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia (przed rokiem 19,21 i 20,94 proc. udziału). Nieco więcej niż przed rokiem miały jedynie weekendowe wydania programu - śledziło je 1,13 mln osób przy 16,92 proc. udziału (przed rokiem 1,05 mln i 16,16 proc. udziału).

Data Opis AMR SHR% SHR% (16-49)
2010 listopad KAWA CZY HERBATA 422056 22,73% 18,62%
2010 listopad DDTVN 670013 15,96% 18,95%
2010 listopad DDTVN WEEKEND 1125848 16,92% 18,47%
2010 listopad PYTANIE NA SNIADANIE 535300 13,90% 11,64%
 
Data Opis AMR SHR% SHR% (16-49)
2009 listopad KAWA CZY HERBATA 604753 28,04% 26,35%
2009 listopad DDTVN 767566 19,21% 20,94%
2009 listopad DDTVN-WEEKEND 1051026 16,16% 17,45%
2009 listopad PYTANIE NA SNIADANIE 598122 15,64% 13,54%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl najwięcej mężczyzn wśród widzów ma „Kawa czy herbata” ( 35 proc.), najwięcej kobiet - „Dzień dobry TVN” (74,58 proc.). Około 40 proc. widzów programów śniadaniowych TVP ma powyżej 60 lat, program TVN ma ich w swoim profilu 25 proc. Najwięcej mieszkańców wsi ogląda „Pytanie na śniadanie” (43,39 proc.), najwięcej mieszkańców miast powyżej 200 tys. ogląda „Dzień dobry TVN (27,52 proc.). 

Dzień Dobry TVN ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 25,42% 53
  Kobiety 74,58% 144
Wiek  4-9 2,54% 43
   10-15 1,33% 19
  16 - 19 1,83% 32
  20 - 24 3,55% 43
  25 - 29 11,61% 131
  30 - 34 10,25% 126
  35 - 39 9,20% 130
  40 - 44 7,06% 110
  45 - 49 5,42% 76
  50 - 54 11,23% 136
  55 - 59 11,34% 149
  60+ 24,63% 126
Wlk. miasta Wieś 23,27% 60
  < 50 tys. 28,07% 116
  50-100 tys. 9,16% 107
  100-200 tys. 11,96% 150
  > 200 tys. 27,53% 135
Zawód Top management 9,93% 128
  Pracownicy średniego szczebla 22,13% 153
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,38% 81
  Emeryci 33,42% 134
  Inni 18,13% 56
Wykształcenie Podstawowe 41,77% 91
  Średnie 38,90% 131
  Wyższe 15,46% 135
  Inne 3,87% 30

WIRTUALNEMEDIA.PL
Kawa czy herbata? ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,09% 73
  Kobiety 64,91% 125
Wiek  4-9 0,77% 13
   10-15 1,73% 25
  16 - 19 1,27% 22
  20 - 24 2,29% 28
  25 - 29 3,69% 42
  30 - 34 5,75% 70
  35 - 39 4,26% 60
  40 - 44 6,24% 97
  45 - 49 9,23% 130
  50 - 54 9,99% 121
  55 - 59 13,86% 183
  60+ 40,91% 210
Wlk. miasta Wieś 41,97% 108
  < 50 tys. 25,28% 105
  50-100 tys. 9,63% 112
  100-200 tys. 6,87% 86
  > 200 tys. 16,24% 80
Zawód Top management 6,60% 85
  Pracownicy średniego szczebla 14,81% 102
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 15,79% 78
  Emeryci 50,06% 201
  Inni 12,74% 39
Wykształcenie Podstawowe 53,43% 116
  Średnie 31,86% 107
  Wyższe 12,21% 107
  Inne 2,50% 19
 WIRTUALNEMEDIA.PL
Pytanie na śniadanie ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 29,60% 61
  Kobiety 70,40% 136
Wiek  4-9 1,35% 23
   10-15 0,82% 12
  16 - 19 0,72% 12
  20 - 24 2,53% 31
  25 - 29 5,54% 62
  30 - 34 7,83% 96
  35 - 39 4,28% 60
  40 - 44 7,04% 109
  45 - 49 7,28% 102
  50 - 54 11,14% 135
  55 - 59 12,38% 163
  60+ 39,08% 200
Wlk. miasta Wieś 43,39% 111
  < 50 tys. 23,85% 99
  50-100 tys. 8,18% 96
  100-200 tys. 8,84% 111
  > 200 tys. 15,73% 77
Zawód Top management 4,21% 54
  Pracownicy średniego szczebla 11,32% 78
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,19% 80
  Emeryci 50,27% 202
  Inni 18,00% 55
Wykształcenie Podstawowe 56,65% 123
  Średnie 31,16% 105
  Wyższe 10,02% 88
  Inne 2,17% 17


 

Dołącz do dyskusji: Programy śniadaniowe tracą widzów, „Dzień Dobry TVN” liderem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widzowie
właśnie w tej chwili oglądam NAJLEPSZY..."DZIEŃ DOBRY TVN"...to super program. Pytanie ... ściąga dosłownie wszystko od TVN-u....WSTYD TVP2
0 0
odpowiedź
User
pol
ale śmiech....Pytanie ma widzów po 60 roku życia
0 0
odpowiedź
User
iksiński
a oglądanie każdego z nich to niezły obciach - bez względu na tytuł i stację. To tak jakby podniecać się oglądaniem plotka czy czytaniem prasy kolorowej.
0 0
odpowiedź