"Dzień Dobry TVN" nadal liderem programów śniadaniowych. Konkurencja zyskuje widzów
Średnio 442 tys. widzów oglądało w lutym program „Dzień Dobry TVN”, który kolejny miesiąc z rzędu był liderem programów śniadaniowych. Drugie w zestawieniu „Pytanie na śniadanie” miało o 90 tys. odbiorców mniej. W porównaniu do wyników ze stycznia nieznacznie przybyło też widzów programu „Halo tu Polsat”.

W lutym br. najchętniej oglądanym programem śniadaniowym było „Dzień Dobry TVN”. Według danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, w minionym miesiącu poranny magazyn TVN śledziło średnio 442 tys. odbiorców, co dało stacji udział w rynku na poziomie 8,46 proc. w grupie ogólnej, 10,61 proc. wśród widzów w wieku 20-54 oraz 9,38 proc. w grupie wiekowej 16-49.
Widownia programu TVN zwiększyła się średnio o 87 tys. widzów w porównaniu z danymi oglądalności z lutego ub.r. Wzrósł także udział stacji w grupie ogólnej oraz 20-54, a delikatny spadek o 0,4 proc. zanotował w grupie 16-49. W zestawieniu z danymi ze stycznia tego roku program także zyskał odbiorców, średnio 79 tys. osób, oraz zwiększył udziały w rynku w każdej z grup widowni.
“Dzień Dobry TVN” ukazuje się na antenie codziennie o godz. 7.45. Program prowadzą Marcin Prokop i Dorota Wellman, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Maciej Dowbor i Sandra Hajduk-Popińska oraz Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński.
Pozycję wicelidera rynku ze średnią oglądalnością w lutym na poziomie 351 tys. widzów zajmuje „Pytanie na śniadanie” TVP2. To przełożyło się na 6,77 proc. udziału w telewizyjnym rynku w grupie ogólnej, 5,89 proc. wśród widzów z przedziału 20-54 oraz 6,40 proc. w grupie wiekowej 16-49.
Poranny magazyn Dwójki w odniesieniu do danych za luty 2024, stracił średnio 25 tys. widzów. Zmniejszył się także udział stacji w rynku w każdej z grup widzów. W porównaniu do wyników z uległego miesiąca, „Pytanie na śniadanie” powiększyło grono odbiorców o średnio 45 tys. osób. Nieznacznie, o ok. 0,2 proc. zwiększyły się też udziały programu w grupie ogólnej.
Czytaj także: Szefowa "Pytania na śniadania" o zmianach w programie. Będą nowe twarze
Program “Pytanie na śniadanie” nadawany jest siedem dni w tygodniu od godz. 7.30. Obecnie magazyn Dwójki prowadzą: Łukasz Nowicki i Joanna Górska, Krystyna Sokołowska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz, Beata Tadla i Robert El Gendy oraz Katarzyna Pakosińska i Tomasz Tylicki. W styczniu z programem pożegnali się natomiast Piotr Wojdyło i Klaudia Carlos.
200 tys. widzów “Halo tu Polsat”
W pierwszej trójce najpopularniejszych programów śniadaniowych ponownie znalazł się program „Halo tu Polsat”, który w lutym oglądało 204 tys. widzów, oznaczając tym samym udział Polsatu w rynku na poziomie 3,48 proc. w grupie ogólnej oraz 4,37 proc. zarówno w grupie 20-54 oraz 16-49.
Emitowany na antenie Polsatu od piątku do niedzieli o godz. 8.00 program zyskał w porównaniu do stycznia średnio 22 tys. odbiorców. Stacja zanotowała jednak niewielki spadek udziału w rynku w grupie ogólnej o 0,2 proc., notując za to niewielki wzrost - 0,12 proc. - w grupach komercyjnych.
Program “Halo tu Polsat” zadebiutował na antenie Polsatu jesienią ub.r., ma trzy pary gospodarzy, a są nimi: Maciej Rock i Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna oraz Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek.
Dane Nielsen Audience Measurement wraz z oglądalnością poza domem.
Dołącz do dyskusji: "Dzień Dobry TVN" nadal liderem programów śniadaniowych. Konkurencja zyskuje widzów