SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Dzień Dobry TVN" nadal liderem programów śniadaniowych. Konkurencja zyskuje widzów

Średnio 442 tys. widzów oglądało w lutym program „Dzień Dobry TVN”, który kolejny miesiąc z rzędu był liderem programów śniadaniowych. Drugie w zestawieniu „Pytanie na śniadanie” miało o 90 tys. odbiorców mniej. W porównaniu do wyników ze stycznia nieznacznie przybyło też widzów programu „Halo tu Polsat”.

mat.prasowe mat.prasowe

W lutym br. najchętniej oglądanym programem śniadaniowym było „Dzień Dobry TVN”. Według danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, w minionym miesiącu poranny magazyn TVN śledziło średnio 442 tys. odbiorców, co dało stacji udział w rynku na poziomie 8,46 proc. w grupie ogólnej, 10,61 proc. wśród widzów w wieku 20-54 oraz 9,38 proc. w grupie wiekowej 16-49.

Widownia programu TVN zwiększyła się średnio o 87 tys. widzów w porównaniu z danymi oglądalności z lutego ub.r. Wzrósł także udział stacji w grupie ogólnej oraz 20-54, a delikatny spadek o 0,4 proc. zanotował w grupie 16-49. W zestawieniu z danymi ze stycznia tego roku program także zyskał odbiorców, średnio 79 tys. osób, oraz zwiększył udziały w rynku w każdej z grup widowni.

“Dzień Dobry TVN” ukazuje się na antenie codziennie o godz. 7.45. Program prowadzą Marcin Prokop i Dorota Wellman, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Maciej Dowbor i Sandra Hajduk-Popińska oraz Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński. 

Pozycję wicelidera rynku ze średnią oglądalnością w lutym na poziomie 351 tys. widzów zajmuje „Pytanie na śniadanie” TVP2. To przełożyło się na 6,77 proc. udziału w telewizyjnym rynku w grupie ogólnej, 5,89 proc. wśród widzów z przedziału 20-54 oraz 6,40 proc. w grupie wiekowej 16-49. 

Poranny magazyn Dwójki w odniesieniu do danych za luty 2024, stracił średnio 25 tys. widzów. Zmniejszył się także udział stacji w rynku w każdej z grup widzów. W porównaniu do wyników z uległego miesiąca, „Pytanie na śniadanie” powiększyło grono odbiorców o średnio 45 tys. osób. Nieznacznie, o ok. 0,2 proc. zwiększyły się też udziały programu w grupie ogólnej.

Czytaj także: Szefowa "Pytania na śniadania" o zmianach w programie. Będą nowe twarze

Program “Pytanie na śniadanie” nadawany jest siedem dni w tygodniu od godz. 7.30. Obecnie magazyn Dwójki prowadzą: Łukasz Nowicki i Joanna Górska, Krystyna Sokołowska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz, Beata Tadla i Robert El Gendy oraz Katarzyna Pakosińska i Tomasz Tylicki. W styczniu z programem pożegnali się natomiast Piotr Wojdyło i Klaudia Carlos.

200 tys. widzów “Halo tu Polsat”

W pierwszej trójce najpopularniejszych programów śniadaniowych ponownie znalazł się program „Halo tu Polsat”, który w lutym oglądało 204 tys. widzów, oznaczając tym samym udział Polsatu w rynku na poziomie 3,48 proc. w grupie ogólnej oraz 4,37 proc. zarówno w grupie 20-54 oraz 16-49.

Emitowany na antenie Polsatu od piątku do niedzieli o godz. 8.00 program zyskał w porównaniu do stycznia średnio 22 tys. odbiorców. Stacja zanotowała jednak niewielki spadek udziału w rynku w grupie ogólnej o 0,2 proc., notując za to niewielki wzrost - 0,12 proc. - w grupach komercyjnych. 

Program “Halo tu Polsat” zadebiutował na antenie Polsatu jesienią ub.r., ma trzy pary gospodarzy, a są nimi: Maciej Rock i Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna oraz Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek. 

Dane Nielsen Audience Measurement wraz z oglądalnością poza domem. 
 

Dołącz do dyskusji: "Dzień Dobry TVN" nadal liderem programów śniadaniowych. Konkurencja zyskuje widzów

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czas rozliczyć grupę Wejście
Po to TVN wysłał Kingę Dobrzyńska by razem z Sygutem, Czyzem, Orłosiem, Dobrosz-Oracz i wieloma innymi trzecioligowcami branży medialnej zniszczyli publicznego nadawcę. Cel osiągnięty. DDTVN, które od lat było nr2 nie musząc robić i zmieniać nic nagle stało się numerem 1. Dlaczego? Bo Kinga Dobrzyńska tak bardzo zniszczyła PnŚ, że 1/3 widzów odeszła i już nie wróciła. Do tego doszło zapraszanie polityków do programu (Hołownia i Tusk). Wstyd!
8 1
odpowiedź
User
Liczby
Co 86-ta osoba w Polsce włączyła DDTVN. Niebywały sukces. Byle YouTuber ma większe REALNE wyświetlenia. Bo tak trzeba tłumaczyć „oglądalność 442,000” na podstawie widowni Nielsena vs realne wyświetleni na YouTube.
5 1
odpowiedź
User
Meller nie Kamila
Droga Kamilo, podaje Pani widownię 200,000 Halo Polsat. Podobne wyniki oglądalności ma poranny program Republiki. Może czas pokazać zestawienie wszystkich programów porannych w polskiej telewizji w tym wPolsce24 oraz program poranny Kanału Zero?
11 0
odpowiedź