Procter & Gamble najlepszym, Toyota najgorszym reklamodawcą
Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmę Procter & Gamble za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.
PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza ranking reklamodowców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinne programy telewizyjne w porównaniu do programów zawierających przemoc czy profanację.
Za Procter & Gamble na liście najlepszych reklamodawców znalazły się kolejno następujące firmy: Walt Disney Co., Ford, Unilever, Viacom, McDonald's, Johnson & Johnson, Schering-Plough, Coca-Cola oraz General Mills.
Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę Toyota, za którą uplasowały się: General Motors, Limited Brands, Payless Source, Vonage, Volkswagen, Allied Domecq Quick Service Restaurants, Reckitt Benckiser, GEICO oraz Bayer Corp.
Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble najlepszym, Toyota najgorszym reklamodawcą