Problem z brakiem zasięgu w nowej odsłonie kampanii T-Mobile „Bez nonsensów”
Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile pod hasłem "Bez nonsensów" przypomina o roli, którą szczególnie w obecnej sytuacji, odgrywa niezawodny internet. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare i ARC Worldwide Polska.
Tłem najnowszej historii przedstawionej w ramach kampanii "Bez nonsensów" stała się aktualna sytuacja związana ze stanem epidemicznym i ograniczeniami w kontaktach międzyludzkich.
W najnowszym spocie widzimy młodą mamę, która dzwoni do swojego męża, niemogącego towarzyszyć jej w szpitalu, aby pokazać mu ich nowonarodzone dziecko. Niestety, wideorozmowa z każdą chwilą staje się coraz bardziej utrudniona z powodu słabego zasięgu sieci. Mężczyzna pędzi więc do szpitala. Mija po drodze wiele osób, które wykonują swoje obowiązki – prowadzą telekonferencje, spędzają czas wolny w parku, korzystając z internetu. Kiedy nasz bohater dobiega już pod budynek szpitala, próbuje dodzwonić się do żony, ale bezskutecznie.
Spot pokazuje brak zasięgu jako jeden z tytułowych nonsensów, którym czoła stawia T-Mobile.
Akcja prowadzona będzie w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.
Dołącz do dyskusji: Problem z brakiem zasięgu w nowej odsłonie kampanii T-Mobile „Bez nonsensów”