SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Presspublica promuje „Bloomberg Businessweek Polska”

11 lutego br. rusza kampania promocyjna tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Presspublica). Działania obejmą telewizję, radio oraz internet.

Akcja ma na celu wzmocnienie marki „Bloomberg Businessweek Polska” jako “jedynego na polskim rynku tygodnika gospodarczo-biznesowego”.

Kampania będzie obecna w telewizji (TVP Info, TVN24, Polsat News), w radiu (TOK FM, Jedynka, Trójka, ChilliZET, pakiet RMF z Klasą), w serwisach internetowych oraz w mediach Presspubliki. 

Kampanię reklamową przygotowała agencja Brand Place pod nadzorem działu marketingu wydawnictwa Presspublica. Media zaplanował dom mediowy Mindshare.

Presspublica jest wydawcą polskiej edycji „Bloomberg Businessweek” od października ub.r. Od stycznia br. tytuł został przekształcony z dwutygodnika w tygodnik (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Presspublica promuje „Bloomberg Businessweek Polska”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
media-mixer
kiedy wersja dla kindla?
0 0
odpowiedź
User
Olaf
Brnij dalej Grzegorz. :)
0 0
odpowiedź
User
Perry
Ha ha ha ha A jaka jest sprzedaż tego pisma? Podobno inne pisma ze stajni GH też miały kampanie promocyjne Rzeczpospolita, Parkiet, Przekrój, spadki o 20 - 40 proc. ha ha ha ha Wystarczy spojrzeć na wyniki sprzedaży...
0 0
odpowiedź