Prawie 35 proc. wyniosła redukcja w ofercie 4fun Media
Zarząd spółki medialnej 4fun Media przydzielił wszystkie 800 tys. akcji nowej serii D w ramach oferty publiczne. Stopa redukcji w transzy otwartej (wśród inwestorów, którzy nie korzystali z preferencji z tytułu udziału w book-buildingu) wyniosła 34,97 proc.
„Środki pozyskane z emisji, zarząd spółki planuje przeznaczyć przede wszystkim na dalszy rozwój stacji z portfolio Grupy – 4fun.tv i rebel.tv, pozyskanie dla nich nowych, atrakcyjnych formatów telewizyjnych oraz uruchomienie kolejnych kanałów telewizyjnych" – czytamy w komunikacie.
Cena emisyjna wyniosła 18 zł, co oznacza, że spółka pozyskała 14,4 mln zł brutto.
Zgodnie z niedawno ogłoszoną prognozą, 4 fun Media S.A, planuje na koniec 2010 r. przychody na poziomie 17,5 mln zł oraz zysk netto w wysokości 4 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Prawie 35 proc. wyniosła redukcja w ofercie 4fun Media
http://dobra-inwestycja.blogspot.com