„Power Rangers. Oficjalny magazyn” nowym kwartalnikiem Egmont Polska dla chłopców
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadził na rynek nowy kwartalnik „Power Rangers. Oficjalny magazyn”dla chłopców w wieku powyżej 4 lat. Pierwszy numer pojawił się w kioskach we wtorek 21 kwietnia.
Redaktorem prowadzącym „Power Rangers. Oficjalny magazyn” jest Artur Skura. Pismo skierowane jest do widzów serialu animowanego „Power Rangers”, emitowanego m.in. na kanale TVP ABC. Product managerem pisma ze strony Egmontu jest Magdalena Mieziencew.
Serial „Power Rangers” opowiada o piątce nastolatków, którzy stają przed wyzwaniem na miarę superbohaterów, gdy dowiadują się, że świat stoi u progu zagłady. Zagrożenie pochodzi z najdalszych krańców wszechświata, a przeciwstawić mu się może tylko ktoś o nadludzkich zdolnościach.
Na stronach magazynu miłośnicy Rangersów znajdą zadania i łamigłówki o różnym stopniu trudności, zagadki, gry, plakaty oraz oryginalny komiks z serii Power Rangers. Do każdego numeru będzie też dołączony prezent – gadżety dla superbohaterów. W pierwszym numerze kwartalnika znalazł się m. in.komiks „Wystawa zagłady” oraz szczegółowe informacje o Devonie - Czerwonym Rangersie.
Pismo ukazuje się jako kwartalnik, o formacie 208X278 mm. Pierwszy numer liczy 32 strony i kosztuje 10,99 zł. Wydawca nie zdradza nakładu. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią telewizyjną w kanale TVP ABC oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również komiksy dla starszych fanów „Power Rangers”.
W 2019 roku wydawnictwo Egmont Polska osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 118,54 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. do 110,98 mln zł wynik netto poszedł w górę z 4,75 mln zł straty do 4,86 mln zł zysku.
Dołącz do dyskusji: „Power Rangers. Oficjalny magazyn” nowym kwartalnikiem Egmont Polska dla chłopców