Polskie Radio zawarło z Millward Brown umowę na Radio Track
Polskie Radio podpisało umowę z instytutem Millward Brown na dostarczanie danych z badania Radio Track w 2015 roku.
Millward Brown, tak jak w latach poprzednich, także i tym roku będzie dostarczać wyniki całorocznego badania radiowego Radio Track. Kwota, jaką Polskie Radio zapłaci Millward Brown w br. za tę usługę, nie została ujawniona.
Umowę z Millward Brown na prowadzenie badania radiowego zawarł też na br. Komitet Badań Radiowych.
Radio Track - badanie realizowane przez firmę Millward Brown - jest dotychczas jedynym w Polsce ciągłym badaniem pomiarowym dotyczącym słuchalności stacji radiowych umożliwiającym w szczególności wskaźnikową analizę rynku radiowego pod kątem znajomości stacji, zasięgu dziennego, udziału w rynku, czasu słuchania jak i struktury audytoriów poszczególnych rozgłośni. Obejmuje całe audytorium radiowe na poziomie ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym w odniesieniu do słuchaczy w wieku 15-75 lat. Dodatkowo dwa razy w roku metodą dzienniczkową badane są zwyczaje słuchania radia. Dane te przy użyciu modelu matematycznego, służą do konstrukcji mediaplanów i wyliczania wartości wskaźników medialnych kampanii reklamowych. Badanie Radio Track jest realizowane na podstawie jednolitej metody i sposobu ankietowania respondentów w sposób ciągły od 13 lat.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio zawarło z Millward Brown umowę na Radio Track