Polski Związek Kolarski ma nowe logo i identyfikację wizualną
Polski Związek Kolarski odświeżył logo i wprowadza nową identyfikację wizualną. Powstały one we współpracy z agencją Publicon Services.
Odświeżony logotyp Polskiego Związku Kolarskiego nawiązuje do ponad stuletniej tradycji związku. Łączy ją ze współczesnymi trendami w komunikacji wizualnej. Podkreśla rozwijającą się tożsamość środowiska kolarskiego. Ma być też także ważnym krokiem w dalszym rozwoju federacji i budowaniu wizerunku nowoczesnej, gotowej na współczesne wyzwania organizacji.
Charakterystycznemu orłowi towarzyszą koło oraz tarcza. Całość odświeżono i nadano jej nowoczesnego stylu, zachowując jednocześnie tradycyjny charakter. Nowy znak to współczesny herb podkreślający znaczenie doświadczenia PZKol, który pozostaje jednym z najstarszych związków sportowych w Polsce. Kolorystyka nawiązuje do barw narodowych oraz korzysta z czerni. Wyraża stabilność i wiarygodność.
- Odświeżony system identyfikacji wizualnej to element zmian zachodzących w Polskim Związku Kolarskim. – Kolarstwo w Polsce ma bogatą tradycję, długą historię i wielki potencjał. Jako związek stawiamy sobie ambitne cele, nie tylko na polu sportowym. Ważny jest dla nas także rozwój na płaszczyźnie organizacyjnej, finansowej i komunikacyjnej. Liczymy, że dzięki odświeżonej identyfikacji wizualnej uda się to osiągnąć i pozyskać nowych partnerów biznesowych. To symboliczne nowe otwarcie w polskim kolarstwie – podkreśla Rafał Makowski, prezes Polskiego Związku Kolarskiego.
Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej powstały przy współpracy z agencją Publicon Services.
Dołącz do dyskusji: Polski Związek Kolarski ma nowe logo i identyfikację wizualną