„Mega Hit” i „Śpiewajmy razem. All together now” z najdroższymi reklamami we wrześniowym cenniku Polsatu
W opublikowanym na wrzesień cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty, które zostaną wyemitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy nowym talent show „Śpiewajmy razem. All together now”.
Najwyższą cenę ma spot bloku przy poniedziałkowym, wieczornym paśmie filmowym „Mega Hit” - wynosi ona nawet 109,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.).
Niewiele mniej trzeba zapłacić przy nowej produkcji stacji - talent show „Śpiewajmy razem. All together nowe”, który pokazywany będzie w środowym prime-time - stawka za spot została ustalona na maksymalnie 103,7 tys. zł.
Ponad 90 tys. zł zapłacą marketerzy zainteresowani emisją reklam przy dwóch kolejnych nowych produkcjach Polsatu. Na spot przy piątkowym „World of dance” wydadzą do 94,3 tys. zł, a przy serialu „Ślad” - nawet 90 tys. zł.
88 tys. zł kosztuje reklama przy emitowanym w sobotni wieczór programie „Twoja twarz brzmi znajomo”, niecałe 5 tys. zł mniej - 83,4 tys. zł - trzeba zapłacić za spot przy serialu „Przyjaciółki”, 84,6 tys. zł za emisję filmu w bloku przy programie „Nasz nowy dom” oraz do 80,2 tys. zł w niedzielny wieczór, gdy pokazywany będzie „Kabaret na żywo według Paranienormalnych”.
Niższe stawki mają spoty przy obecnych już wcześniej w Polsacie serialach - reklamodawcy zainteresowani „Pierwszą miłością” wydadzą do 74,4 tys. zł, a ci którzy wybiorą „W rytmie serca” - 69,6 tys. zł.
Spot przy „Wydarzeniach” wyceniono na maksymalnie 62,3 tys. zł dla emisji w niedziele i do 77.4 tys. zł w dni robocze. Ceny dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio:82,3 tys. zł i 73,7 tys. zł, a dla prognozy pogody - 78,8 tys. zł i 79,2 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie, po Biurze Reklamy TVP i TVN Media ogłosiło ceny reklam na wrzesień.
Dołącz do dyskusji: „Mega Hit” i „Śpiewajmy razem. All together now” z najdroższymi reklamami we wrześniowym cenniku Polsatu