Polewanie świeżaka reklamuje Tyskie Gronie 14-dniowe (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Tyskie Gronie 14-dniowe, niepasteryzowaną wersję piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Akcję przygotowały firmy TBWA, OTO Films, Tequila, Lubię To, MEC i Q&A Communications.
Reklamy piwa Tyskie Gronie 14-dniowe pokazują, że jest ono produkowane bez pasteryzacji ani też żadnej innej metody utrwalenia (jak np. mikrofiltracja), a tuż po uwarzeniu trafia do specjalnej cysterny, a potem w ciągu 24 godzin jest transportowane do lokali gastronomicznych, gdzie finalnie trafia do tanka i jest serwowane maksymalnie przez 14 dni od otwarcia tanka. Termin ważności potwierdza pracownik lokalu gastronomicznego, podpisując tabliczkę z datą uwarzenia piwa w browarze i datą otwarcia tanka w pubie.
Akcja reklamowa od 20 października jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. zakładka w serwisie Tyskie.pl zawierająca informacje o Tyskim Groniu 14-dniowym oraz listę lokali, w których to piwo jest serwowane) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL).
Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja TBWA, a produkcją - dom produkcyjny OTO Films. Działania BTL-owe prowadzi agencja Tequila, a stroną Tyskie.pl i kontami w serwisach społecznościowych zarządza agencja Lubię To. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a aktywności PR realizuje agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Polewanie świeżaka reklamuje Tyskie Gronie 14-dniowe (wideo)