'Pokochasz każdą kroplę' w promocji filtrów Brita Polska
Brita Polska prowadzi promocję swoich filtrów dzbanowych opartą nabezpłatnym testowaniu. Akcję wspiera kampania reklamowa w prasie iinternecie.
W ramach promocji "Zostań Brita-Testerem" można skorzystać zbezpłatnego testowania filtru dzbanowego tej marki, jeśli odpowiesię na pytania konkursowe i wyrazi swoje odczucia na temat wody.Akcję wspiera od początku października kampania reklamowa podhasłem "Pokochasz każdą kroplę", w której użytkowniczki produktówBrita opowiadają swoje historie.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (czasopismaporadnikowe, opiniotwórcze, lifestalowe, typu people i TV guidy)oraz internecie (serwisy, sieci reklamowe, wyszukiwarki). Kreacjękampanii - zaplanowanej do końca października przygotowałaniemiecka agencja Linienland, natomiast planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: 'Pokochasz każdą kroplę' w promocji filtrów Brita Polska