Podrób na mecie, plaży i plakacie reklamuje KFC Duetos (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa restauracji KFC, której głównym bohaterem jest fałszywy człowiek-kurczak - Podrób. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Worldgroup, OMD i Edelman Polska.
W nowym spocie KFC człowiek-kurczak usiłuje przypodobać się swojemu znajomemu, udając wysportowanego, atrakcyjnego mężczyznę na mecie wyścigu, plaży i plakacie filmowym. Starania te kończą się jednak niepowodzeniem - chłopak wybiera prawdziwego kurczaka w KFC.
Spot informuje o promocyjnej cenie kanapki KFC Duetos. W innych reklamach prezentowane są też dwie inne: łagodny Grander Texas i pikantny Boss.
Człowiek-kurczak jest antybohaterem reklam KFC od lutego br. (obejrzyj poprzedni spot z jego udziałem).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowa wersja spotu), internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz restauracje KFC (materiały POS). Potrwa do końca wakacji.
Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a działania public relations prowadzi agencja Edelman Polska.
Jednocześnie działania oparte na reklamach przygotowanych przez McCann Worldgroup są prowadzone w Czechach i na Węgrzech.
Dołącz do dyskusji: Podrób na mecie, plaży i plakacie reklamuje KFC Duetos (wideo)