McCann opracował strategią komunikacji na TikToku dla KFC
McCann realizuje dla marki KFC strategię komunikacji na platformie TikTok, w ramach której powstała Kentucky Fried Crew - grupa najaktywniejszych pracowników marki z liderem - influencerem Zetkacperem.
Strategia komunikacji na TikToku opracowana dla marki KFC zakłada utworzenie zgranej ekipy – Kentucky Fried Crew – złożonej z najbardziej aktywnych w mediach społecznościowych pracowników KFC oraz zewnętrznego, popularnego na TikToku lidera.
W tym celu marka przeprowadziła wewnętrzny konkurs, w którym wyłoniła siedmiu pracowników, pracujących na co dzień w restauracji KFC w różnych częściach Polski. Pierwszym liderem Kentucky Fried Crew został Zetkacper. Pierwszy materiał zrealizowany przez twórcę w ramach nowej strategii Kentucky Fried Crew powstał z okazji Dnia Nauczyciela.
- Zależało nam, aby ambasadorem Kentucky Fried Crew był młody człowiek reprezentujący podobne wartości do naszej marki. Chcemy, aby profil kfc_pl na TikToku był miejscem dialogu młodych ludzi i wymiany opinii między fanami naszego pysznego kurczaka w chrupiącej panierce – powiedział Szymon Dyjach, KFC buzz & appreciation manager, AmRest.
W ramach nowej strategii, na kanale a TikToku powstają filmy w kilku różnych cyklach tematycznych – tych związanych z ofertą KFC, ale także pokazujące „od kuchni” pracę w restauracjach, ciekawostki produktowe, nowinki czy okazjonalnie konkursy.
Dołącz do dyskusji: McCann opracował strategią komunikacji na TikToku dla KFC