Szymon Majewski w bożonarodzeniowych reklamach Plusa jako Święty Mikołaj, kolędnik i sprzedawca choinek (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus zaczęła bożonarodzeniowe kampanie reklamowe swoich taryf Ja+ Abonament, Ja+ Internet, Ja+ Mix i Ja+ na Kartę. We wszystkich reklamach - przygotowanych przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum - występuje Szymon Majewski.
W kampanii Ja+ Abonament Szymon Majewski jest sprzedawcą choinek. Jego klientami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski, którym jednak sprzedaje palmę z kokosami.
Ma to podkreślać, że w ramach obecnej promocji w planach cenowych od 49,99 zł miesięcznie opłata abonamentowa jest zerowa do wakacji.
W reklamach Ja+ Internet Szymon Majewski odwiedza rodzinę wspólnie z grupą kolędników.
Kampania informuje, że obecnie można testować internet LTE za 9 zł przez dwa miesiące (a nie jak wcześniej przez miesiąc). Ponadto laptop Lenovo IdeaPad 320-15 jest dostępny za 199 zł na start (a potem w 48 ratach po 44 zł).
W bożonarodzeniowej kampanii Ja+ Mix wspólnie z Szymonem Majewski, w roli Świętego Mikołaja, występuje popularny w internecie beatboxer Dharni.
W akcji promowana jest oferta z dwa razy większym pakietem internetu LTE oraz smartfonem Huawei P9 lite.
Z kolei reklamy Ja+ na Kartę pokazują Szymona Majewskiego jako podwójnego Świętego Mikołaja. Ma to podkreślać, że obecnie w tej taryfie dla dwóch numerów (jeden z nich musi być nowy) pakiet internetowy jest podwojony, a opłata miesięczna wynosi 25 zł za numer. Taka promocja potrwa do końca lutego.
Kreacją wszystkich kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski w bożonarodzeniowych reklamach Plusa jako Święty Mikołaj, kolędnik i sprzedawca choinek (wideo)