Platforma nc+ umożliwia kontakt ze swoimi konsultantami przez Facebooka
Platforma nc+ uruchomiła na swoim Facebookowym fanpage’u zakładkę „e-obsługa”, poprzez którą abonenci mogą kontaktować się z jej konsultantami.
Pracownicy biura obsługi klienta są dostępni dla abonentów codziennie od godziny 7.00 do 22.00. Konsultanci udzielają informacji w sprawach technicznych, płatności, oferty platformy czy kwestii związanych z umową.
Aby skorzystać z ich pomocy należy wejść w zakładkę „e-obsługa” na fanpage’u platformy nc+ i podać swój numer PESEL lub numer abonenta.
Zakładkę „e-obsługa” zaprojektowała i wdrożyła agencja Isobar Poland, która od maja zajmuje się również obsługą profili nc+ i Canal+ Film na Facebooku.
Platforma nc+ na koniec marca br. miała 2,2 mln abonentów (więcej na ten temat).
Meta / Facebook
Dołącz do dyskusji: Platforma nc+ umożliwia kontakt ze swoimi konsultantami przez Facebooka