Platforma nc+ mogła stracić 150-200 tys. abonentów
Analitycy szacują, że platforma nc+ mogła stracić od 150 tys. do 200 tys. abonentów z powodu kryzysu, który pojawił się tuż po jej starcie w marcu br. Operator oficjalnie nie podaje na razie żadnych liczb dotyczących wyników swojej działalności.
- Eksperci szacują, że w wyniku protestu baza kliencka operatora mogła zostać uszczuplona o ok. 150-200 tys. klientów. Część z nich mogła odpłynąć do Cyfrowego Polsatu - podał “Dziennik Gazeta Prawna”. W momencie startu nc+ łączna baza klientów Cyfry+ i n wynosiła ok. 2,5 mln osób.
Zdaniem analityków, to właśnie spadek liczby klientów skłonił nc+ do wprowadzenia kolejnej obniżki cen. Operator zaoferował ostatnio ofertę promocyjną w ramach której najdroższy pakiet Canal+ Platinum z pełna ofertą Canal+ jest oferowany w cenie 99 zł, czyli o 20 zł niższej niż wcześniej. Obniżono też ceny dzierżawy dekoderów. Nowa oferta - według operatora - ma związek z rozpoczęciem sezonu T-Mobile Ekstraklasy (więcej na ten temat).
Platforma nc+ od kwietnia br. nie ujawnia żadnych danych o liczbie klientów. Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy nc+, nie komentuje szacunków podanych przez “DGP”. Być może jakieś dane liczbowe dotyczące platformy zostaną ujawnione w przyszłym miesiącu na konferencji dotyczącej wyników finansowych TVN za II kwartał br.
Dołącz do dyskusji: Platforma nc+ mogła stracić 150-200 tys. abonentów