Platforma nc+ ma 2,12 mln abonentów, przychody spadły o 15 mln euro
Platforma cyfrowa nc+ na koniec 2015 roku miała 2,12 mln abonentów, czyli o 1,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W zeszłym roku zmalały też przychody operatora.
Liczbę klientów nc+ podano w rocznym raporcie koncernu Vivendi, właściciela Grupy Canal+, większościowego udziałowca platformy. Wynika z niego, że na dzień 31 grudnia br. operator obsługiwał 2,12 mln klientów. Oznacza to spadek o 30 tys. abonentów względem 31 grudnia 2014 roku.
Natomiast od startu nc+ (ruszyła wiosną 2013 roku w wyniku fuzji Cyfry+ i n) platformie ubyło już 380 tys. klientów. Wśród nich było też około 100 tys. abonentów, które miało dekodery obu platform cyfrowych.
W raporcie podano też, że przychody platformy nc+ za 2015 rok wyniosły 500 mln euro (około 2,19 mld zł). Było to o 15 mln euro (65,7 mln zł) mniej niż w 2014 roku.
Do Grupy Canal+ należy 51 proc. akcji spółki ITI Neovision, operatora platformy nc+. 32 proc. akcji jest w rękach Grupy TVN, a pozostałe 17 proc. kontroluje Liberty Global, właściciel sieci kablowej UPC Polska.
Dołącz do dyskusji: Platforma nc+ ma 2,12 mln abonentów, przychody spadły o 15 mln euro