SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP w sferze marzeń dziecka reklamuje Mini Ratkę ze stałą ratą (wideo)

PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamową wspierającą ofertę promocyjną pożyczki gotówkowej Mini Ratka. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.

W ramach promocji od początku marca Mini Ratka jest dostępna z oprocentowaniem wynoszącym 1 proc., prowizją w wysokości 9,99 proc. i ratami o stałej wysokości (na takich warunkach można pożyczyć na okres 6 miesięcy do 120 tys. zł, wraz z kredytowanymi kosztami). Oferta będzie obowiązywać do 16 kwietnia.

Reklamujący ją spot rozgrywa się w głowie dziecka, którego marzenia o wyposażeniu pokoju i gadżetach są spełniane przez rodziców. - Nową ofertę popularnej Mini Ratki PKO Bank Polski przygotował z myślą o klientach, którzy poszukują krótkoterminowego finansowania, szybkiej decyzji i minimum formalności. Jestem przekonana, że w okresie przedświątecznym ta formuła spotka się z zainteresowaniem klientów - komentuje Ewa Grabarczyk, dyrektor departamentu finansowania klientów indywidualnych w PKO BP.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane kanały tematyczne), internecie (m.in sieci afiliacyjne, narzędzia reklamowe Google’a, mailingi) oraz oddziałach PKO BP (plakaty, ulotki, witryny, siatki, maski bankomatowe, oczekiwacze).

Reklamy telewizyjne i BTL-owe przygotowała agencja DDB & Tribal, a reklamy internetowe - agencja OS3. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann i Value Media.

Dołącz do dyskusji: PKO BP w sferze marzeń dziecka reklamuje Mini Ratkę ze stałą ratą (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl