Piotr Strzelczyk pokieruje sprzedażą, a Karolina Markiewicz-Kuskowska marketingiem kosmetyków w Henkel Polska
Piotr Strzelczyk objął w Henkel Polska stanowisko dyrektora sprzedaży w pionie kosmetyków, a na zwolnioną przez niego funkcję dyrektora marketingu w tym dziale awansowała Karolina Markiewicz-Kuskowska.
Jako dyrektor sprzedaży kosmetyków Piotr Strzelczyk odpowiada w Henkel Polska za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji. Poprzednio tę funkcję pełnił Szymon Horaczuk, który odszedł ze spółki.
Piotr Strzelczyk pracuje w firmie od 2009 roku, poprzednio pełnił funkcję dyrektora marketingu. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu w Whirlpool. Jest absolwentem zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej.
Zwolnioną przez Strzelczyka funkcję dyrektora marketingu w dziale kosmetyków Henkel Polska objęła Karolina Markiewicz-Kuskowska. Odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych takich marek jak Palette, Taft, Syoss, Schauma, Glisskur i Fa.
Markiewicz-Kuskowska pracuje w Henkel Polska od dwóch lat. Początkowo jako senior brand manager zajmowała się kategorią produktów do koloryzacji włosów, a ostatnio pełniła także funkcję senior key account managera w dziale sprzedaży kosmetyków, odpowiadając za wybranych klientów międzynarodowych.
Wcześniej pracowała w Colgate-Palmolive. Ukończyła studia z zakresu marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dołącz do dyskusji: Piotr Strzelczyk pokieruje sprzedażą, a Karolina Markiewicz-Kuskowska marketingiem kosmetyków w Henkel Polska