Piotr Mach odpowiada za rozwój współpracy zagranicznej w Agencji Warszawa
Piotr Mach awansował w Agencji Warszawa na nowe stanowisko international business development officera.
Piotr Mach nowe obowiązki będzie łączyć z tymi na dotychczas pełnionym stanowisku client service directora. Do jego nowych zadań należy głównie pozyskanie i realizacja projektów za granicą. Z Agencją Warszawa związany jest od 2006 roku. Zaczynał jako project manager, w kolejnych latach zdobywał następne awanse w dziale obsługi klienta - od lutego 2016 roku objął zarządzanie tym działem.
Agencja Warszawa planuje rozwój poza Polską
Obecnie dział współpracy zagranicznej Agencji Warszawa rozpoczyna współpracę m.in. z nowym partnerem w USA - firmą LQ Digital z San Francisco.
Pierwszy wspólny projekt z obszaru content marketingu zostanie wdrożony w sierpniu tego roku. W najbliższym czasie kooperacja będzie rozszerzać się o nowe zlecenia dotyczące tworzenia treści do social media, zakupu i planowania mediów oraz software development. Równolegle Zespół prowadzi negocjacje z innymi potencjalnymi klientami, dotyczące współpracy w obszarze digital.
Działania są częścią długofalowej strategii firmy, mającej na celu zbudowanie stabilnej obecności za granicą, także poza Europą Środkowo-Wschodnią.
Dołącz do dyskusji: Piotr Mach odpowiada za rozwój współpracy zagranicznej w Agencji Warszawa