Phoenix Press kupiło serwis Durszlak.pl
Należące do Grupy Bauer wydawnictwo Phoenix Press kupiło serwis kulinarny Durszlak.pl. W maju br. dołączono go do oferty reklamowej spółki, wprowadzając pakiety prasowo-internetowe.
- To naturalny krok w celu poszerzenia kręgu naszych odbiorców - wyjaśnia Bartłomiej Grabowski, członek zarządu Phoenix Press ds. nowych mediów. W ub.r. spółka uruchomiła wersję mobilną magazynu „To jest pyszne”. - Teraz stawiamy na społeczność blogerów kulinarnych i jeden z najszybciej rozwijających się trendów w sieci - blogi kulinarne - dodaje Grabowski.
Dlaczego Phoenix Press zdecydowała się na zakup Durszlak.pl? - Ponieważ ma największy zasięg wśród internetowych serwisów kulinarnych, a jednocześnie oferuje możliwość niestandardowej, zaangażowanej interakcji z odbiorcami poprzez akcje ambient marketingowe świetnie uzupełniające i wzmacniające promocję w prasie - tłumaczy Grabowski.
Serwis Durszlak.pl znalazł się w nowej ofercie reklamowej spółki, która obejmuje pakiety złożone z trzech mediów: prasy, internetu oraz e-wydań na urządzenia mobilne.
Durszlak.pl to serwis agregujący blogi kulinarne, w którym można organizować konkursy kulinarne oraz akcje samplingowe. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w lutym br. witryna ta miała 13,98 mln realnych użytkowników.
Wydawnictwo Phoenix Press ma w portfolio osiem tytułów kulinarnych (m.in. „Przepisy czytelników”, „Najlepsze ciasta”, „To jest pyszne”, „Rozrywka ze smakiem”), prowadzi też sprzedaż reklam w miesięczniku "Gotuj krok po kroku" Wydawnictwa Bauer. Łączny jednorazowy nakład tytułów kulinarnych z oferty spółki to ponad 1,6 mln egz.
Dołącz do dyskusji: Phoenix Press kupiło serwis Durszlak.pl