PHD przejmuje w Polsce obsługę mediową LG Electronics
Od stycznia 2020 roku obsługą mediową koncernu LG Electronics zajmować się będzie dom mediowy PHD. To wyniki globalnego rozstrzygnięcia marketera.
Po analizie rynku, uwzględniającej m.in. organizacje takie jak Dentsu, Horizon i Carat, koreański koncern LG Electronics Inc. (LG) powierzył rolę swojej globalnej agencji mediowej PHD.
W związku z tą decyzją sieć PHD, której właścicielem jest Omnicom Media Group, zajmie się kompleksowym planowaniem i zakupem mediów dla całego portfolio produktów LG w ponad 50 krajach, w tym w Polsce.
Od stycznia 2020 roku agencja będzie wspierać globalny wzrost marki LG przy pomocy działań mediowych, strategicznych, technologicznych oraz analitycznych. Realizacją tego zadania zajmie się grupa specjalistów ds. strategii z poszczególnych rynków, współpracujących z zespołem kierującym projektem z centralnego biura w Seulu.
Kontrakt obowiązuje we wszystkich regionach, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Rosji, Australii, Kanadzie, Indiach, Meksyku, Wietnamie, pośród ponad 50 krajów. Działania aktywacyjne LG w Korei będą w dalszym ciągu realizowane przez lokalną agencję HS Ad.
- Bardzo się cieszymy, że mamy okazję współpracować z LG przy realizacji ich potrzeb mediowych - mówi Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD w Polsce. - LG jest ikoną i doskonałym przykładem prawdziwie globalnej marki, która, poprzez swoje strategiczne inwestycje, szczególnie związana jest w Europie właśnie z rynkiem polskim. To wspaniale, że będziemy mogli przyczynić się do ich rozwoju oraz sukcesów w Polsce i na ponad 50 rynkach na całym świecie.
Dotychczas za obsługę mediową LG odpowiadał Havas Media Group, który nie brał udziału w zakończonym właśnie globalnym przetargu. W Polsce planowaniem i zakupem mediów do kampanii LG zajmowała się należąca do HMG agencja Arena Media Communications.
Dołącz do dyskusji: PHD przejmuje w Polsce obsługę mediową LG Electronics