Latający pies Gazek bohaterem reklam gazu od PGNiG (wideo)
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła zaplanowaną do końca roku kampanię reklamową, w która promuje sprzedaż gazu. Brand hero marki jest Gazek. Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil.

Nowa kampania PGNiG promuje ofertę, dzięki której odbiorcy gazu mogą zaoszczędzić 12 miesięcy abonamentu. Skierowana jest ona do nowych i obecnych klientów PGNiG, którzy ogrzewają piecami gazowymi swoje domy (grupa taryfowa W3 i W4). Otrzymają oni zwrot równowartości nawet 12 miesięcy abonamentu, jeśli zadeklarują że pozostaną odbiorcą paliwa gazowego od PGNiG przez 24 miesiące.
PGNIG promuje w ten sposób ogrzewanie domów przyjazne dla środowiska, zmniejszające smog, ekologicznym paliwem jakim gaz ziemny.
Kampania obejmie media takie jak telewizja (TVP1, TVP2, kanały tematyczne TVP, Polsat i kanały tematyczne tego nadawcy), prasę ogólnopolską i regionalną (18 tytułów Polska Press, „Tele Tydzień”, dodatek tv „Super Expressu”, „Wprost”, „Murator”, „Własny dom”). Dodatkowo kampanię wspierać będą działania w internecie.
- Poprzednimi kampaniami, które po raz pierwszy pojawiły się w mediach w październiku 2016 r. udowodniliśmy, że skutecznie budujemy świadomość naszej marki w kontekście sprzedaży gazu i prądu - mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny. - Cieszą nas wyniki badań dowodzące, że marka PGNiG jest częściej postrzegana jako firma solidna, godna zaufania i oferująca produkty, które pozwalają oszczędzać - dodaje.
Kreację reklam przygotowała agencja Brasil. Media do kampanii zaplanował i kupił departament marketingu PGNiG.
PGNiG w jednej z poprzednich kampanii, realizowanych wiosną promowała pakiet prąd i gaz. Wówczas brand hero oferty była świnka PIG.
Dołącz do dyskusji: Latający pies Gazek bohaterem reklam gazu od PGNiG (wideo)