Pepco kampanią promuje wiosenną ofertę „Super Hitów” cenowych
Sieć sklepów Pepco rozpoczyna nową kampanię reklamową produktów ze swojej stałej oferty, dostępnych w wyjątkowo niskich cenach. To odpowiedź sieci na utrzymującą się inflację, uderzającą w portfele klientów.
W ramach kampanii przygotowane zostały m.in. spoty reklamowe „Aukcja”, które wyemitowane zostaną w wiodących stacjach telewizyjnych, działania digitalowe oraz materiały POSM i specjalny branding umieszczany na witrynach, w strefie przykasowej czy w sklepowych alejkach.
Kampania promująca wiosenną ofertę „Super Hitów” od Pepco, to odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy w dobie utrzymującej się na wysokim poziomie inflacji poszukują tanich, a równocześnie jakościowo dobrych produktów, niezbędnych w codziennym życiu.
W kampanii, która wystartowała na początku lutego firma przypomina o swojej rynkowej przewadze i prezentuje pierwsze, przykładowe hity cenowe. Są to m.in. kubki, świeczki czy pojemniki na żywność za 6 zł.
W marcu Pepco zaprezentuje m.in. koszulki dla młodszych dzieci za 8 zł. W promocyjnych, wyjątkowo niskich, cenach dostępne będzie znacznie więcej produktów, w tym między innymi dziecięce body, legginsy, spodnie, czy bielizna dla dzieci i dorosłych.
- Gdy na rynku ceny rosną, my je obniżamy. Regularnie przyglądamy się sytuacji gospodarczej i odpowiadamy na potrzeby klientów, którzy szczególnie teraz poszukują produktów w niskich cenach, i równocześnie dobrej jakości. Rozumiemy, jak w obecnych czasach ważne są finanse, dlatego rozpoczynamy promocję naszej wiosennej oferty „Super Hitów”, aby jak najwięcej osób dowiedziało się, że właśnie w Pepco zawsze znajdą odzież i produkty do domu w naprawdę niskich cenach – powiedziała Agnieszka Jaworska, Pepco group commercial director.
- W naszych działaniach komunikacyjnych zawsze skupiamy się na tym, by dotrzeć do klientów z informacją o dostępnej ofercie. Po raz pierwszy jednak nie pokazujemy nowej kolekcji czy limitowanej, sezonowej oferty, ale chwalimy się przede wszystkim tym co można u nas kupić cały czas i to w wyjątkowych, najniższych cenach. O „Super Hitach” Pepco będziemy odpowiadać jeszcze przez kilka następnych tygodni, a klienci w ramach tej oferty będą mogli kupić zarówno produkty regularnie dostępne w naszych sklepach, jak i tzw. Linie in-out wprowadzane na krótko. Natomiast to co będzie je łączyć to ekstremalnie niskie ceny – powiedziała Agnieszka Olejniczak, marketing director Pepco.
Kampania reklamowa zaplanowana jest do marca. Za kreację odpowiada DDB Warszawa, a zakup mediów prowadzony jest przez Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Pepco kampanią promuje wiosenną ofertę „Super Hitów” cenowych