SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pele reklamuje swoją ulubioną kanapkę w Subway (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa sieci restauracji Subway z udziałem legendarnego brazylijskiego piłkarza Pelego. Akcję, obejmującą też promocję konsumencką, przygotowały i realizują firmy Q&A Communications i Maxus Polska.

W reklamach z udziałem Pelego prezentowany jest sub z tuńczykiem, ulubiona kanapka legendargnego piłkarza. Spot telewizyjny przypomina boiskowe umiejętności zawodnika, który teraz może wykazać się sprawnością rąk, a nie nóg.

Pele został globalnym ambasadorem reklamowym Subway w sierpniu ub.r. (więcej na ten temat).

Obecna kampania reklamowa na polskim rynku jest prowadzona od 16 czerwca. Obejmuje telewizję, internet (m.in. konkurs na polskim fanpage’u facebookowym Subway, gdzie użytkownicy po nagraniu i opublikowaniu krótkiego filmu prezentującego ich piłkarskie umiejętności i opatrzonego hashtagiem #SubwayFC mają szansę wirtualnie podać piłkę Pelemu) oraz punkty sprzedaży.

W samych restauracjach Subway 24 czerwca zaczęła się promocja, w ramach której przy zakupie 15- lub 30-centymetrowego sandwicza z tuńczykiem oraz napoju 500 ml z dystrubutora można odebrać cooler lub piłkę plażową.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Q&A Communications, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus Polska.

Dołącz do dyskusji: Pele reklamuje swoją ulubioną kanapkę w Subway (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl