SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Subway reklamuje zimową kawę Gingerbread Latte

W ofercie sieci restauracji Subway wprowadzono nowy wariant kawy Gingerbread Latte. Firma promuje ją kampanią i konkursem.

Limitowana edycja kawy Gingerbread Latte jest kompozycją pierniczkowego syropu oraz przypraw korzennych: cynamonu, imbiru i kardamonu. Ma właściwości rozgrzewające i w sprzedaży będzie dostępna do wiosny.

Nowa kawa promowana jest działaniami reklamowymi w internecie, e-PR oraz promocją za pośrednictwem materiałów POS. Ich celem jest zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Subway  i spróbowania sezonowej oferty.

Subway prowadzi także dodatkowe działania promocyjne mające na celu zaangażowanie konsumentów. Są to konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka, w których mogą zdobywać vouchery na darmową kawę.

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.

Dołącz do dyskusji: Subway reklamuje zimową kawę Gingerbread Latte

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kawosz
Serio ktoś pod taką grafiką się podpisał?
odpowiedź