Subway reklamuje zimową kawę Gingerbread Latte
W ofercie sieci restauracji Subway wprowadzono nowy wariant kawy Gingerbread Latte. Firma promuje ją kampanią i konkursem.
Limitowana edycja kawy Gingerbread Latte jest kompozycją pierniczkowego syropu oraz przypraw korzennych: cynamonu, imbiru i kardamonu. Ma właściwości rozgrzewające i w sprzedaży będzie dostępna do wiosny.
Nowa kawa promowana jest działaniami reklamowymi w internecie, e-PR oraz promocją za pośrednictwem materiałów POS. Ich celem jest zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Subway i spróbowania sezonowej oferty.
Subway prowadzi także dodatkowe działania promocyjne mające na celu zaangażowanie konsumentów. Są to konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka, w których mogą zdobywać vouchery na darmową kawę.
Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.
Dołącz do dyskusji: Subway reklamuje zimową kawę Gingerbread Latte