Paweł Zielewski redaktorem naczelnym „Forbes Women”. Pismo od 4 kwietnia w sprzedaży
Od 4 kwietnia br. w kioskach pojawi się pierwszy numer magazynu „Forbes Women”, który wyda Ringier Axel Springer Polska. Jego redaktorem naczelnym będzie Paweł Zielewski - jednocześnie szef „Forbesa”, a redaktorami prowadzącymi - Aleksandra Karasińska oraz Konrad Sadurski.
Obecnie na stronie Forbes.pl znajduje się już zakładka „Forbes Women”, gdzie są umieszczane informacje o znanych kobietach sukcesu, dotyczące ich kariery, ale i problemów rynku pracy, różnic w zarobkach kobiet i mężczyzn czy stereotypach w świecie biznesu.
Z kolei w czwartek, 4 kwietnia br. w kioskach pojawi się pierwszy numer pisma o tym tytule, które będzie dwumiesięcznikiem.
Pierwszy numer miał powstać przy współudziale dziennikarzy RASP oraz we współpracy z autorami zewnętrznymi. Jak udało nam się dowiedzieć, pismo ma uzupełniać zagadnienia, które zostały poruszone w miesięczniku „Forbes”, a na które nie było miejsca na jego łamach. Będą tam treści dotyczące kompetencji miękkich, znane czytelnikom z działu „Kariera”.
Magazyn nie będzie skierowany jedynie do kobiet. Czytelnikiem docelowo miałyby być osoby pracujące w korporacji oraz managerowie średniego szczebla. Jego koszt wyniesie 17, 90 złotych.
Paweł Zielewski powiedział Wirtualnemedia.pl, że jest odpowiedzialny nie tylko za magazyn „Forbes”, ale za cały brand, jego rozbudowę i rozwój.
- Jestem odpowiedzialny za wszystkie aktywności i wszystkie przedsięwzięcia, które będą realizowane pod brandem „Forbesa” – tłumaczy.
Redakcja na razie nie chce zdradzać szczegółów projektu. Ogłosi je w piątek, 5 kwietnia na konferencji prasowej.
W ubiegłym roku w Krynicy podczas Forum Ekonomicznego uruchomiono polską edycję projektu „Forbes Women”, w ramach którego spotykają się kobiety z wysokich szczebli, by inspirować panie do walki o swoje prawa i motywować do działania. Takie wydarzenia organizowane są od dłuższego czasu przez amerykańską edycję pisma. W Polsce dwie debaty na temat roli kobiet w świecie odbyły się z okazji 100-lecia uzyskania przez panie praw wyborczych.
Paweł Zielewski jest dziennikarzem i publicystą, redaktorem prowadzącym magazyn "Pierwszy Milion". Od 2007 współpracuje z "Forbesem", przez dwa lata był redaktorem naczelnym Forbes.pl. Wcześniej pracował m.in. w "Pulsie Biznesu", "Gazecie Wyborczej" czy "Życiu Gospodarczym".
Dołącz do dyskusji: Paweł Zielewski redaktorem naczelnym „Forbes Women”. Pismo od 4 kwietnia w sprzedaży
Gratulacje Zielu! To ruch w dobrą stronę