SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Zielewski redaktorem naczelnym „Forbes Women”. Pismo od 4 kwietnia w sprzedaży

Od 4 kwietnia br. w kioskach pojawi się pierwszy numer magazynu „Forbes Women”, który wyda Ringier Axel Springer Polska. Jego redaktorem naczelnym będzie Paweł Zielewski - jednocześnie szef „Forbesa”, a redaktorami prowadzącymi - Aleksandra Karasińska oraz Konrad Sadurski.

Paweł Zielewski, fot. raspPaweł Zielewski, fot. rasp

Obecnie na stronie Forbes.pl znajduje się już zakładka „Forbes Women”, gdzie są umieszczane informacje o znanych kobietach sukcesu, dotyczące ich kariery, ale i problemów rynku pracy, różnic w zarobkach kobiet i mężczyzn czy stereotypach w świecie biznesu.

Z kolei w czwartek, 4 kwietnia br. w kioskach pojawi się pierwszy numer pisma o tym tytule, które będzie dwumiesięcznikiem.

Pierwszy numer miał powstać przy współudziale dziennikarzy RASP oraz we współpracy z autorami zewnętrznymi. Jak udało nam się dowiedzieć, pismo ma uzupełniać zagadnienia, które zostały poruszone w miesięczniku „Forbes”, a na które nie było miejsca na jego łamach. Będą tam treści dotyczące kompetencji miękkich, znane czytelnikom z działu „Kariera”.

Magazyn nie będzie skierowany jedynie do kobiet. Czytelnikiem docelowo miałyby być osoby pracujące w korporacji oraz managerowie średniego szczebla. Jego koszt wyniesie 17, 90 złotych.

Paweł Zielewski powiedział Wirtualnemedia.pl, że jest odpowiedzialny nie tylko za magazyn „Forbes”, ale za cały brand, jego rozbudowę i rozwój.
- Jestem odpowiedzialny za wszystkie aktywności i wszystkie przedsięwzięcia, które będą realizowane pod brandem „Forbesa” – tłumaczy.

Redakcja na razie nie chce zdradzać szczegółów projektu. Ogłosi je w piątek, 5 kwietnia na konferencji prasowej.

W ubiegłym roku w Krynicy podczas Forum Ekonomicznego uruchomiono polską edycję projektu „Forbes Women”, w ramach którego spotykają się kobiety z wysokich szczebli, by inspirować panie do walki o swoje prawa i motywować do działania. Takie wydarzenia organizowane są od dłuższego czasu przez amerykańską edycję pisma. W Polsce dwie debaty na temat roli kobiet w świecie odbyły się z okazji 100-lecia uzyskania przez panie praw wyborczych.

Paweł Zielewski jest dziennikarzem i publicystą, redaktorem prowadzącym magazyn "Pierwszy Milion". Od 2007 współpracuje z "Forbesem", przez dwa lata był redaktorem naczelnym Forbes.pl. Wcześniej pracował m.in. w "Pulsie Biznesu", "Gazecie Wyborczej" czy "Życiu Gospodarczym".

Aleksandra Karasińska jest szefową serwisu Newsweek.pl, w lutym 2018 roku objęła funkcję redaktor naczelnej Forbes.pl.

Natomiast Konrad Sadurski objął funkcję zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes” we wrześniu 2018 roku. Poprzednio pracował w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, a wcześniej przez ponad 20 lat w „Gazecie Wyborczej”.

Dołącz do dyskusji: Paweł Zielewski redaktorem naczelnym „Forbes Women”. Pismo od 4 kwietnia w sprzedaży

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Romero
Zastanawia mnie czy jest Forbes Men,bo wciąż słucham i czytam o dyskryminacji kobiet.
odpowiedź
User
Syl
Zastanawia mnie czy jest Forbes Men,bo wciąż słucham i czytam o dyskryminacji kobiet.
Cały Forbes to jest Forbes Men. :)
Gratulacje Zielu! To ruch w dobrą stronę
odpowiedź
User
internet
Idealnie... Gazeta "dla kobiet" zarządzana przez faceta. Znajdą się w niej treści "na które nie było miejsca na jego Forbesa". W skrócie - kobietki macie tutaj swoją gazetkę i bawcie się dalej w swoje biznesy.
odpowiedź