Paweł Kurtycz senior strategy plannerem w Whites
Paweł Kurtycz, związany poprzednio z agencjami Leo Burnett, Ogilvy i od 2013 roku Isobar (Dentsu) objął stanowisko senior strategy plannera w Whites.
Kurtycz zajmie się wzmocnieniem działań digitalowych agencji w obszarach strategicznych.
- Rolą Pawła w naszej Grupie jest łączenie różnych obszarów marketingu online tak, aby tworzyły holistyczne ekosystemy komunikacyjne i przekładały na skuteczne działania marek. Cieszymy się, że dołączył do nas ekspert z tak mocnym doświadczeniem - mówi Maciej Woźniak, CEO Whites.
Paweł Kurtycz w branży reklamowej działa od 2003 roku. Zaczynał jako młodszy producent w CP DDB Group, a następnie w dziale badań jakościowych MillwardBrown SMG/KRC. Doświadczenie strategiczne budował między innymi w agencjach Leo Burnett i Ogilvy, a następnie od 2013 roku przez 9 lat w Isobar. Pracował przy tworzeniu strategii komunikacyjnych w wielu branżach, także tych z zakresu B2B. Ma na koncie realizacje nagradzanych kampanii dla Play oraz Skody.
Dołącz do dyskusji: Paweł Kurtycz senior strategy plannerem w Whites