Agencja Whites ma dwóch nowych business ownerów
Agencja digitalowa Whites wprowadza zmiany w strukturze powołując dwóch niezależnych business ownerów w obszarach SEO i contentu. Ma to pozwolić na pracę w mniejszych i bardziej zwinnych zespołach o dużej autonomii i elastyczności.

W związku z wprowadzanymi zmianami Magda Rozmus objęła stanowisko business ownera zespołu content marketingu, natomiast Rafał Kobylarczyk stanął na czele zespołu SEO.
Magda Rozmus, która od samego początku współtworzy zespół contentu w Whites, od ponad dwóch lat, jako team leaderka nim zarządza. - Jej zaangażowanie, poczucie odpowiedzialności oraz wprowadzane zmiany sprawiają, że awans jest naturalnym etapem w jej karierze - podkreśla Anna Tkaczyk, managing partnerka w Whites.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Rafał Kobylarczyk, nowy business owner zespołu SEO, jest ekspertem i strategiem. - Jego głębokie zrozumienie zespołu oraz entuzjazm do realizacji kampanii z wykorzystaniem automatyzacji i rozwiązań AI przekładają się na wysoką skuteczność działań i zadowolenie klientów. Razem z Krzysztofem Kowalczuk-Fijałkowskim, innovation lead Whites, będzie implementować strategie Generative Engine Optimization (GEO) do działań zespołu SEO. Rafał łączy w sobie wszystkie kompetencje, których oczekujemy od business ownera - dodaje Anna Tkaczyk.
Dołącz do dyskusji: Agencja Whites ma dwóch nowych business ownerów