Paweł Kowalczyk na czele działu e-sportu w Ringier Axel Springer Polska
Paweł Kowalczyk awansował w Ringier Axel Springer Polska na stanowisko kierownika działu e-sportowego. Z firmą jest związany od ośmiu lat.
Kowalczyk będzie odpowiedzialny za rozwój produktów e-sportowych Ringier Axel Springer Polska oraz relacje z kluczowymi partnerami rynku e-sportowego w Polsce. Będzie raportować bezpośrednio do Sabiny Lipskiej, dyrektora wideo w firmie.
Przez ostatni rok zarządzał już w Ringier Axel Springer Polska projektami z zakres e-sportu. Odpowiadał m.in. za uruchomienie wiosną br. serwisu Esportmania.pl, organizację plebiscytu Polish Esport Awards oraz zawieranie partnerstw strategicznych (niedawno podjęto współpracę ze spółką ESL i Legią Warszawa).
Paweł Kowalczyk z Ringier Axel Springer Polska i Grupą Onet jest związany od ośmiu lat. Zajmował się m.in. serwisami sportowymi (na czele z Przegladsportowy.pl, Sport.onet.pl i Ekstraklasa.tv) oraz działaniami marketingowymi „Przeglądu Sportowego”.
Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 20,33 mln realnych użytkowników, 2,21 mld odsłon oraz 28 minut i sekundę średniego czasu korzystania w ciągu dnia przez odwiedzającego.
Dołącz do dyskusji: Paweł Kowalczyk na czele działu e-sportu w Ringier Axel Springer Polska