Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński jako team kreatywny w Ogilvy & Mather
Pracę w agencji reklamowej Ogilvy & Mather zaczęli Paweł Heinze (jako senior copywriter) i Krzysztof Iwiński (jako senior art director). Wcześniej pracował razem m.in. w Leo Burnett Warsaw, Heinze był też związany z McCann Worldgroup i Lowe, a Iwiński - z Good i Change Serviceplan.
W Ogilvy & Mather Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński tworzą team kreatywny.
Wcześniej wspólnie pracowali w agencji Leo Burnett Warsaw. Heinze dołączył do niej w 2005 roku jako senior copywriter, a w latach 2009-2014 pełnił funkcję dyrektora kreatywnego (zastąpił go Maciej Porębski). Iwiński pracował tam w latach 2006-2011, kolejno pełniąc funkcje senior art directora i dyrektora kreatywnego.
Paweł Heinze wcześniej był związany m.in. z agencjami McCann Worldgroup i Lowe. W branży reklamowej pracuje od ponad 20 lat.
Krzysztof Iwiński jest związany z branżą reklamową od 18 lat, w latach 2000-2005 był art directorem w Lowe, w latach 2012-2016 - dyrektorem kreatywnym i partnerem zarządzającym w Good (należącej do Grupy K2), a przez ostatni rok - art directorem w Change Serviceplan.
Tworzyli kampanie reklamowe (zarówno na polski rynek, jak i międzynarodowe) dla takich marek jak: Orange, PZU, Fiat, Mercedes, Vizir, Bonux, Pekao SA, Philip Morris, IKEA, Millennium, Królewskie, Żywiec, Heineken, Getin Bank, Volvo i nju mobile.
Dołącz do dyskusji: Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński jako team kreatywny w Ogilvy & Mather