Roksana Kałużna, Paulina Gurgul, Agata Kowalczyk i Agata Lenartowicz w agencji Ogilvy & Mather
Do działu client service agencji reklamowej Ogilvy & Mather dołączyły: Roksana Kałużna jako account director, Paulina Gurgul jako account supervisor, Agata Kowalczyk jako senior senior account executive oraz Agata Lenartowicz jako junior account executive.

Roksana Kałużna przeszła do agencji Ogilvy z grupy DDB. W Gutenberg Networks Warszawa oraz DDB&tribal przez ostatnie trzy lata obsługiwała klientów z branży FMCG w ramach działań zintegrowanych. Wcześniej pracowała w agencji Crazy Mouse oraz zdobywała doświadczenie jako brand manager w branży fashion.
Paulina Gurgul wcześniej pracowała w Young & Rubicam, DDB&tribal, Leo Burnett, Hoven i One Production. W swojej karierze zawodowej pracowała dla takich klientów jak T-Mobile, Orange, Samsung, Żywiec Zdrój, Danone, UPC, Grupa Lotos, XTB.
Agata Kowalczyk (na zdjęciu poniżej z lewej) poprzednio była związana z Dragon Rouge, gdzie odpowiadała za obsługę takich firm jak Mondelez, PepsiCo, Bahlsen, Nutricia i Carlsberg, wcześniej zaś zdobywała doświadczenie w eg+ Worldwide/TBWA (obsługa HP w regionie EMEA) i Cheil Poland.
Z kolei Agata Lenartowicz (na zdjęciu poniżej z prawej) ma niemal trzyletnie doświadczenie w branży reklamowej zdobywane w Biurze Podróży Reklamy. W tym czasie pracowała przy projektach dla marek Tymbark, Dekoral, Almatur, Szlachetna Paczka i Dada.
Dołącz do dyskusji: Roksana Kałużna, Paulina Gurgul, Agata Kowalczyk i Agata Lenartowicz w agencji Ogilvy & Mather