Panoramiczne myślenie w kampanii pf.pl
W radiu ruszyła kampania reklamowa internetowej Panoramy Firm. Akcję przygotowała kontrolująca ten serwis firma Eniro we współpracy z agencją Opus B.
Rozpoczęta właśnie radiowa kampania reklamowa serwisu Panorama Firm opiera się na spotach przedstawiających dwa dość niekonwencjonalne sposoby na zdobycie klientów. Lepszym rozwiązaniem w obu przypadkach okazuje się jednak myślenie panoramiczne i zamieszczenie ogłoszenia na pf.pl. Kampania podkreśla jednocześnie, że serwis ten odwiedza miesięcznie ponad 6 mln użytkowników.
Akcja obejmuje spoty (w Radiu ZET i kilku rozgłośniach lokalnych) oraz sponsoring programu „Dzień Dobry Bardzo” w Radiu ZET.
Kampanię – zaplanowaną do połowy grudnia – przygotował dział komunikacji firmy Eniro we współpracy z agencją reklamową Opus B.
Dołącz do dyskusji: Panoramiczne myślenie w kampanii pf.pl