Oto Film dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny Oto Film. Tym samym grono członków organizacji, powiększyło się do 27 firm.
Dom produkcyjny Oto Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizował niemal 3 tysiące produkcji reklamowych dla czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald's, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów, m.in. Marken Film, Casta Diva Pictures i Great Guns. Większościowym udziałowcem jest Jacek Kulczycki.
Od 2023 roku zespołem produkcyjnym Oto kieruje Monika Wagner. Odpowiada w firmie za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji.
- Obserwując zmiany zachodzące na Polskim rynku w ostatnim czasie z perspektywy 15 lat pracy w branży widzę, że potrzeba silnej organizacji jest odczuwalna jak nigdy dotąd. Wierzę, że zjednoczenie producentów może być wartością i siłą dającą przeciwwagę w regulacji naszego rynku. Cieszę się, że będę mogła wesprzeć działania SPR-u z ramienia OTO Film - powiedziała Monika Wagner, head of production Oto Film.
- Cieszę się, że mamy w naszych szeregach Jacka Kulczyckiego i Oto Film. Jacek to doświadczony biznesmen, który zna naszą branżę od podszewki. Współtworzył ją. Jego decyzja o przystąpieniu do SPR, to dla mnie znak dojrzałości zarówno tej biznesowej jak i ludzkiej. To również sygnał dla branży, że można i trzeba inwestować w naszą wspólną przyszłość - powiedziała Arleta Robinson, prezeska Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Oto Film dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych