Onet uruchamia portal dla ojców we współpracy z Nationale-Nederlanden
Pod adresem najwiekszykibic.onet.pl Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Nationale-Nederlanden uruchomił serwis, który ma poruszyć tematykę aktywnego ojcostwa. Strona jest promowana hasłem: "Jesteś największym kibicem swojego dziecka!".
W nowym serwisie mają być poruszane tematy budowania relacji z dzieckiem czy roli ojca w wychowaniu potomstwa. Przy projekcie współpracuje m.in. psycholog Małgorzatę Ohme (oraz redaktor naczelna działu „Kobieta” w Onecie), Kamil Nowak - twórca „Blog Ojciec” oraz ojców – influencerów, np. Matatę.
- Współcześni ojcowie są coraz bardziej zaangażowani - towarzyszą dzieciom w codzienności, dzielą z nimi sukcesy, ale też wspierają w trudnych momentach. I my to doceniamy. Dzięki naszemu serwisowi będzie można dowiedzieć się, jak ważna jest rola taty, jak być kibicem swojego dziecka i pomóc mu dobrze rozegrać życie - komentuje Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta.
Portal dzieli się na trzy kategorie tematyczne: „Aktywuj dziecko”, w którym znajdą się porady, jak zaszczepić w dziecku pasję do zdrowego stylu życia oraz jakie aktywności będą najlepsze i bezpieczne dla dziecka; „Organizuj siebie” – o tym, jak zorganizować życie rodzinne i budować relacje z dzieckiem oraz „Doceniaj tatę” – o tym, jak polscy ojcowie aktywnie przygotowują się do roli taty.
W serwisie, który promowany jest hasłem „Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” treści będą mogli tworzyć również jego czytelnicy. Użytkownicy będą też mieli możliwość, jakie tematy chcą przeczytać w pierwszej kolejności. Serwis umożliwia również zamieszczanie i polecanie ciekawych miejsc do aktywnego spędzania czasu z dzieckiem – dzięki użytkownikom powstaje interaktywna mapa ciekawych i przyjaznych rodzinom miejsc.
Strona powstała we współpracy firmą Nationale - Nederlanden, redakcją Onet, Noizz i Business Insider.
Za przygotowanie strategii i koncepcji odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Onet uruchamia portal dla ojców we współpracy z Nationale-Nederlanden