Olbas Oil reklamowany w telewizji
Ruszyła kampania reklamowa olejku na katar Olbas Oil (Orkla Care). Akcję pod hasłem "Olejek Olbas Oil odtyka nos" przygotowała agencja Communnication Unlimited.

Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich przy programach TVN „Dzień dobry TVN” czy „Milionerzy”. Ponadto przygotowano materiały POS, treści dla farmaceutów oraz reklamy w prasie.
- Biorąc pod uwagę jego wieloletnie doświadczenie, bezpieczeństwo stosowania oraz unikalność, zdecydowaliśmy się na jego wsparcie marketingowe. Widzimy ogromny potencjał w Olbasie Oil, który swoim składem ciągle przewyższa konkurencję - mówi Izabela Jagodzik, group brand manager w Orkla Care.
Działania zaplanowano na cały pierwszy kwartał br. Przygotowała je agencja Communnication Unlimited.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Olbas Oil reklamowany w telewizji