440 tys. widzów „Nie da się ukryć”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News
Magazyn „Nie da się ukryć” od początku tego roku śledzi średnio 438 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
Aktualnie wieczorny program TVP Info „Nie da się ukryć” emitowany jest codziennie o godz. 21.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 18 kwietnia 2018 roku wyniosła 438 tys. osób, co przełożyło się na 2,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 2 stycznia br. - obejrzało je 672 tys. widzów.
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Magdalenę Wierzchowską i Piotra Pawelca wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 1,80 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,55 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest TVN24, który ma przewagę nad drugim TVP Info.
„Nie da się ukryć” to program publicystyczny, w którym pokazywane są materiały reporterów TVP, które szerzej omawiają wydarzenia z ostatnich dni. Każdy odcinek posiada inny temat przewodni.
Gospodarzami audycji są: Piotr Pawelec i Magdalena Wierzchowska. Wcześniej serwis prowadziła również Ewa Bugała, która byłą jego szefową.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 3,83 proc.
Dołącz do dyskusji: 440 tys. widzów „Nie da się ukryć”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News