Nowy szef marketingu w Nestlé Ice Cream Polska
Zmiany personalne w Dziale Lodów oraz Dziale Napojów Nestlé Polska.
16 sierpnia 2007 roku Tomasz Leszko objął stanowisko KierownikaMarketingu w Nestlé Ice Cream Polska. Na stanowisku tym będzieodpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej Działu LodówNestlé, obejmującej lody impulsowe, familijne i HoReCa.
Leszko rozpoczął karierę w Nestlé Polska w 1997 roku nastanowisku Kierownika Grupy Produktów w Dziale Słodyczy. Od 2003 r.pracował w US Pharmacia na stanowisku Kierownika Marketingu, a w2005 roku objął stanowisko Kierownika Marketingu w CadburyWedel.
Izabela Kościów, która zajmowała stanowisko Kierownika GrupyProduktów w Nestlé Ice Cream Polska z dniem 10 września będziekontynuowała karierę zawodową na stanowisku Kierownika GrupyProduktów w Dziale Napojów Nestlé Polska. Odpowiedzialna będzie zaNestlé CARO, Nestlé RICORE oraz kakao NESQUIK.
Kościów rozpoczęła pracę w Nestlé Ice Cream Polska w 2003 rokuna stanowisku Starszego Kierownika Produktu. W 2005 roku awansowałana stanowisko Kierownika Grupy Produktów.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w Nestlé Ice Cream Polska