Nowy szef marketingu w Nestlé Ice Cream Polska
Zmiany personalne w Dziale Lodów oraz Dziale Napojów Nestlé Polska.
16 sierpnia 2007 roku Tomasz Leszko objął stanowisko Kierownika Marketingu w Nestlé Ice Cream Polska. Na stanowisku tym będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej Działu Lodów Nestlé, obejmującej lody impulsowe, familijne i HoReCa.
Leszko rozpoczął karierę w Nestlé Polska w 1997 roku na stanowisku Kierownika Grupy Produktów w Dziale Słodyczy. Od 2003 r. pracował w US Pharmacia na stanowisku Kierownika Marketingu, a w 2005 roku objął stanowisko Kierownika Marketingu w Cadbury Wedel.
Izabela Kościów, która zajmowała stanowisko Kierownika Grupy Produktów w Nestlé Ice Cream Polska z dniem 10 września będzie kontynuowała karierę zawodową na stanowisku Kierownika Grupy Produktów w Dziale Napojów Nestlé Polska. Odpowiedzialna będzie za Nestlé CARO, Nestlé RICORE oraz kakao NESQUIK.
Kościów rozpoczęła pracę w Nestlé Ice Cream Polska w 2003 roku na stanowisku Starszego Kierownika Produktu. W 2005 roku awansowała na stanowisko Kierownika Grupy Produktów.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w Nestlé Ice Cream Polska