Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci
"Pluszaki Rozrabiaki" - to nowy dwumiesięcznik wydawnictwa EgmontPolska skierowany do dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Bohateramipisma, które dziś zadebiutowało na rynku, jest pięć pluszowychpostaci zamieszkujących sklep z zabawkami "Pluszakowo".
W magazynie znaleźć można historyjki, zagadki, rebusy, diagramy,szyfry, labirynty oraz kolorowanki, a także ćwiczenia naspostrzegawczość i logiczne myślenie. Poruszana w piśmie tematykaodnosi się do realnych, codziennych spraw. Do każdego numerudodawana jest gra na CD, a w środku magazynu znajduje sięilustrowany przewodnik po niej.
"Pluszaki Rozrabiaki" mają 24 strony i wydawane są w formacie215 x 290 mm. Cena pisma to 12,99 zł. Jego redaktor prowadzącą jestMałgorzata Dumańska.
Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa ,która realizowana jest w telewizji (TVP 1, TVN, Jetix Play, MiniMini), w internecie oraz innych pismach Egmont Polska. Za kreacjękampanii odpowiada agencja DSK, a media zaplanował dom mediowyMPG.
Dołącz do dyskusji: Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci