Noworoczne postanowienia Agnieszki Dygant reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa taryfy Formuła Rodzina 4.0 w sieci Play z udziałem aktorki Agnieszki Dygant. W akcji - przygotowanej przez firmy Grey Group Poland, Artegence i MediaCom Warszawa - promowane są dostępne w tej taryfie smartfony Sony Xperia Z2 i Lumia 735.
W nowej reklamie Play aktorka Agnieszka Dygant w salonie sprzedaży tej sieci deklaruje, że w ramach noworocznych postanowień chce m.in. utrzymywać częstszy kontakt z rodziną ze wsi. W odpowiedzi otrzymuje od konsultantów smartfony dostępne teraz w taryfie Formuła Rodzina 4.0 od złotówki: Sony Xperię Z2 i Lumię 735.
Agnieszka Dygant występuje w reklamach Play od prawie dwóch lat. W poprzedniej kampanii, prowadzonej w październiku i listopadzie br., promowała Formułę Stacjonarną (zobacz szczegóły).
W osobnych reklamach prezentowany jest Alcatel Onetouch Pop C7 dostępny obecnie od złotówki w taryfie Formuła Mix Elastyczna.
Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, radio, outdoor oraz punkty sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, za aktywności w internecie odpowiada agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Od stycznia do października br. cennikowe wydatki reklamowe Play w mediach pozainterentowych wyniosły 293,2 mln zł, o 3,3 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz statystyki wszystkich czołowych telekomów).
Dołącz do dyskusji: Noworoczne postanowienia Agnieszki Dygant reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)