Nowi specjaliści w biurze reklamy Inforu
Od sierpnia do zespołu biura reklamy w Grupie Wydawniczej Infor dołączają trzej nowi specjaliści do spraw reklamy.
Są to: Michał Petryka, wcześniej związany z Eniro Polska (wydawcą "Panoramy Firm"), Piotr Zarychta, poprzednio specjalista do spraw reklamy w "Pulsie Biznesu" oraz Waldemar Poturniak, wcześniej w tygodniku "Przegląd".
Nowi pracownicy przejmą obowiązki osób, które opuściły właśnie biuro reklamy Grupy Wydawniczej Infor. Ostatnio odeszło z niego bowiem aż sześciu specjalistów ds. reklamy. Z biurem rozstali się: Agata Dubel-Wiśniewska, Monika Maciak, Marta Olczak, Izabela Orłowska, Paulina Sajda oraz Marta Peryt.
To już kolejne odejścia z biura reklamy Inforu. W czerwcu opuścili je: Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Wydawnictwa Gazeta Prawna oraz Michał Sądowicz, dyrektor biura reklamy GP, zaś w połowie lipca odszedł także Michał Łubisz, zastępca dyrektora biura reklamy GP. Z kolei w październiku z firmą ma się rozstać Aleksandra Żurada, obecnie zastępca dyrektora marketingu ds. promocji i komunikacji marketingowej "Gazety Prawnej".
Obecnie w biurze reklamy Inforu pracuje około 40 osób.
Dołącz do dyskusji: Nowi specjaliści w biurze reklamy Inforu