Nowi ludzie w agencji 180heartbeats
Agencja interaktywna 180heartbeats wzmocniła zespól kreatywny idział obsługi klienta.
Od czerwca do zespołu dołączyło dwóch art directorów - MariuszCzepiec i Wojtek Łebski. Nowym motion & interaction designeremzostał Jurek Pankiewicz, Mateusz Kukła dołączył jako motiondesigner, a Joanna Wojciechowska zajmie się kontaktem z klientamijako account executive.
Mariusz Czepiec przez ostatnie lata pracował jako senior graphicdesigner w Hypermedia. Wojtek Łebski odpowiadał za kreację wagencjach interaktywnych Tequilla/Digital i K2.
Mateusz Kukła pracował nad ruchomymi obrazami w domupost-produkcyjnym Singing Dorsz a Jurek Pankiewicz doświadczeniezdobywał w FFCreation jako flash developer\motion designer.
Joanna Wojciechowska, która objęła stanowisko account executivewcześniej pracowała w dziale nowych mediów TVN-u, w ATM-iewspółtworzyła społecznościowy serwis internetowy, współpracowałarównież z "Przyjaciółką", "Wprost" i Polsatem.
Dołącz do dyskusji: Nowi ludzie w agencji 180heartbeats