SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McCann Poland obsypana nagrodami na Golden Drum 2023

Podczas finału międzynarodowego festiwalu kreatywności Golden Drum agencja McCann Poland zdobyła ze swoją kampanią dla Mastercard "Gdzie zamieszkać" cztery Grand Prix, trzy złote i dwie brązowe nagrody. Reprezentujący agencję Marcin Sosiński został dyrektorem kreatywnym roku. Nagrody zdobyły również Publicis i 180heartbeats + Jung v Matt.

Kampania "Gdzie zamieszkać" ("Where to Settle) McCann Poland zdobyła Grand Prix Golden Drum 2023 w kategoriach: Digital, Mobile & Technology; Integrated; Content; Engagement. Jury nagrodziło projekt złotem w kategoriach Engagement, Excelence in Media oraz  Game Changer, a brązem w Brand Building i Activation.

Ponadto McCann Poland tryumfowała w kategorii Best of Genius Loci. Dyrektor kreatywny agencji Marcin Sosiński zdobył wyróżnienie dla Dyrektora Kreatywnego Roku. Sieć McCann Worldrgroup została Siecią Reklamową Roku. Brand Grand Prix trafiło do Mastercard.

To kolejne nagrody dla McCann Poland za "Gdzie zamieszkać". W Cannes projekt zdobył Tytanowego Lwa, Grand Prix w kategorii sustainable development goals, łącznie zdobył dziewięć Lwów.

Polskie agencje z nagrodami na Golden Drum 2023

Ponadto nagrodzono polską kampanię Publicis Worldwide "Prowadź się zdrowo" przygotowaną na zlecenie Essentiale Forte. Zdobyła srebro w kategorii Excellnce of Media i trzy brązy w kategoriach: Out Of Home, Health & Wellness i Creative Use of Media. Współzgłaszającymi byli  PHD Media oraz MSL Group.

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt za kampanię "#Underline_UNTRUTH" dla Gazeta.pl zdobyła złoto w kategorii Digital Craft i brąz w kategorii Digital, Mobile & Technology.

Jury przyznało podczas konkursu 50 Brązowych Bębnów, 37 Srebrnych Bębnów, 29 Złotych Bębnów oraz 12 Grand Prix w różnych grupach i kategoriach.

Tytuł Agencji Roku został przyznany LePub. Tytuł Niezależnej Agencji Roku, wspieranej przez Allfred.io, przyznano THIS IS LOCCO z Bratysławy.

Polskę w jury reprezentowali Dagmara Witek-Kuśmider (Publicis Worldwide), Małgorzata Drozdowska (FCB&theMilkman), Kuba Przeszłowski (DDB Warsaw), Piotr Osiński, (VMLY&R) Michał Sęk (Saatchi&Saatchi, wcześniej 180heartbeats + Jung v. Matt).

Festiwal Golden Drum odbywał się w  dniach 9-10. października w Grand Hotel Bernardin, w miejscowości Portorož na Słowenii. Impreza odbywa się od 1993 roku. Festiwal został wybrany jako jedna z siedmiu regionalnych konkursów uwzględnionych w WARC Rankings.

Dołącz do dyskusji: McCann Poland obsypana nagrodami na Golden Drum 2023

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Beti
Bardzo fajne kampanie!
odpowiedź