Nowa twarz wyszukiwarki Microsoftu
Firma Microsoft Corp. przedstawiła nową odsłonę swojej wyszukiwarki internetowej Windows Live Search (www.live.com).
Jak informuje New York Times, w ten sposób Microsoft chce dostarczyć użytkownikom swojego serwisu bardziej odpowiednie dla nich wyniki wyszukiwania, które będą na jednej stronie zawierać linki tekstowe, materiały wideo, zdjęcia oraz inne informacje.
Koncern z Redmond podąża śladem innych najpopularniejszych wyszukiwarek, które postanowiły odejść od prezentowania w wynikach wyszukiwania jedynie linków do innych stron, dodając do nich najświeższe newsy, zdjęcia i wideo. Podobne zmiany wprowadziły w tym roku Google (Universal Search) i Ask (Ask3D), a plany takie ma również Yahoo.
Na amerykańskim rynku wyszukiwarek Microsoft jest dopiero na trzecim miejscu, z udziałem na poziomie 11,3 procenta w ubiegłym miesiącu (dane: comScore). Przed nim są Google (56,5 procenta) i Yahoo (23,3 procenta).
źródło: NYT
Dołącz do dyskusji: Nowa twarz wyszukiwarki Microsoftu