SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa odsłona kampanii Microsoftu bez Seinfelda (wideo)

Rozpoczęła się druga faza wartej 300 milionów dolarów kampanii reklamowej Microsoftu.

W czwartek w amerykańskiej telewizji pojawiła się nowa reklama, w której firma zrezygnowała z krytykowanego w sieci duetu Bill Gates - Jerry Seinfeld - informuje serwis Adweek.

W 60-sekundowym spocie zatytułowanym 'I'm a PC', przygotowanym przez agencję Crispin Porter + Bogusky, Microsoft nawiązuje do wcześniejszych reklam Apple zawierających dialog 'I'm a PC' i 'I'm a Mac' pomiędzy śmiesznie ubranym mężczyzną a wyluzowanym użytkownikiem komputerów firmy Steve'a Jobsa.




Na początku reklamy koncernu z Redmond widzimy mężczyznę wyglądającego bardzo podobnie do aktora Johna Hodgmana, który grał wspomnianego mężczyznę w reklamach Apple. Z jego ust padają słowa: "Hello. I'm a PC and I've been made into a stereotype" (Cześć. Jestem PC i uczyniono ze mnie stereotyp").

Następnie widzowi ukazują się kolejno użytkownicy pecetów z całego świata, w tym również gwiazdy showbiznesu takie jak aktorka Eva Longoria czy koszykarz NBA Tony Parker. Każdy z nich z dumą w głosie mówi: "I'm a PC". Jest także Bill Gates mówiący "I'm a PC and I wear glasses" ("Jestem PC i noszę okulary").

Spot kończy się nowym hasłem reklamowym Microsoftu: "Windows. Life without walls."

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona kampanii Microsoftu bez Seinfelda (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl