Nowa odsłona kampanii Microsoftu bez Seinfelda (wideo)
Rozpoczęła się druga faza wartej 300 milionów dolarów kampanii reklamowej Microsoftu.
W czwartek w amerykańskiej telewizji pojawiła się nowa reklama, w której firma zrezygnowała z krytykowanego w sieci duetu Bill Gates - Jerry Seinfeld - informuje serwis Adweek.
W 60-sekundowym spocie zatytułowanym 'I'm a PC', przygotowanym przez agencję Crispin Porter + Bogusky, Microsoft nawiązuje do wcześniejszych reklam Apple zawierających dialog 'I'm a PC' i 'I'm a Mac' pomiędzy śmiesznie ubranym mężczyzną a wyluzowanym użytkownikiem komputerów firmy Steve'a Jobsa.
Na początku reklamy koncernu z Redmond widzimy mężczyznę wyglądającego bardzo podobnie do aktora Johna Hodgmana, który grał wspomnianego mężczyznę w reklamach Apple. Z jego ust padają słowa: "Hello. I'm a PC and I've been made into a stereotype" (Cześć. Jestem PC i uczyniono ze mnie stereotyp").
Następnie widzowi ukazują się kolejno użytkownicy pecetów z całego świata, w tym również gwiazdy showbiznesu takie jak aktorka Eva Longoria czy koszykarz NBA Tony Parker. Każdy z nich z dumą w głosie mówi: "I'm a PC". Jest także Bill Gates mówiący "I'm a PC and I wear glasses" ("Jestem PC i noszę okulary").
Spot kończy się nowym hasłem reklamowym Microsoftu: "Windows. Life without walls."
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona kampanii Microsoftu bez Seinfelda (wideo)