Nielsen: młodzież na świecie różnie korzysta z telefonów komórkowych
Młodzi ludzie na całym świecie kochają swoje telefony komórkowe, ale korzystają z nich w bardzo zróżnicowany sposób.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że mobilny internet największą popularnością cieszy się w Chinach. 73 proc. tamtejszych użytkowników w wieku od 15 do 24 lat stwierdziło, że logowało się za pomocą komórki do sieci w ciągu ostatnich 30 dni.
Dla porównania, w USA odsetek takich użytkowników to 48 proc., w Wielkiej Brytanii 46 proc., a w innych europejskich krajach mniej niż 25 proc.
Na większości rynków wiadomości SMS i MMS częściej wysyła młodzież płci pięknej. Wyjątek stanowią Indie, gdzie mężczyźni w wieku od 15 do 24 lat dwa razy częściej od kobiet wysyłają wiadomości SMS, a cztery razy częściej MMS. Przewagę po stronie mężczyzn, ale już dużo mniejszą niż w Indiach, odnotowano jeszcze tylko w Chinach i Arabii Saudyjskiej.
Dołącz do dyskusji: Nielsen: młodzież na świecie różnie korzysta z telefonów komórkowych