Netshare i IDG ze wspólnym pakietem reklamowym
Udostępniono wspólną ofertę reklamową platformy Netshare i firmy IDG Poland. Pakiet obejmuje ponad 20 serwisów dotyczących nowych technologii.
We wspólnej ofercie reklamowej Netshare, platformy reklamowej udostępnionej na początku roku przez związaną z Polsatem spółkę Redefine (więcej), oraz wydawnictwa IDG Poland znajdują się serwisy o nowych technologiach mające łączny zasięg miesięczny przekraczający 4,5 mln użytkowników. Pakiet obejmuje ponad 20 witryn, m.in. IDG.pl, PCWorld.pl, FrazPC.pl i Pobierz.pl.
– Serwisy internetowe z portfolio Netshare i IDG Poland bardzo dobrze się uzupełniają, dlatego zdecydowaliśmy się na połączenie ich ofert reklamowych w taki sposób, aby klienci w jednym miejscu mieli dostęp i możliwość zakupu reklam na najlepszych stronach dotyczących nowych technologii – przekonuje Rafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. internetu w Polsat Media. Sprzedażą nowego pakietu zajmuje się biuro reklamy internetowej Polsat Media oraz dział sprzedaży IDG Poland.
Przypomnijmy, że na początku kwietnia w ramach platformy Netshare wyodrębniono tematyczny pakiet premium o nazwie Gryzzli (więcej). Do końca roku ma zostać udostępnionych jeszcze pięć podobnych ofert.
Dołącz do dyskusji: Netshare i IDG ze wspólnym pakietem reklamowym