SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netia daje klientom biznesowym analitykę WiFi Marketing

WiFi Marketing to pełen pakiet narzędzi analitycznych, które Netia wprowadza do oferty dla klientów biznesowych.

WiFi Marketing Netii składa się z trzech modułów. WiFi Ads umożliwia wyświetlanie reklam na dowolnym urządzeniu połączonym z siecią WiFi. Ich forma i treść uzależnione są od użytkownika. Im częściej przebywa on na terenie obiektu (galerii, sklepie, czy restauracji), tym więcej można mu zaoferować przez spersonalizowane reklamy.

WiFi Loyalty ma zapewnić wzrost konwersji sprzedażowej z pomocą planowania i zarządzania aktywnością użytkowników sieci WiFi. Do tego zaś służą platforma marketingowa oraz SMS i e-mail center. Gromadzą i i wysyłają reklamodawcy dane o preferencjach zakupowych użytkowników. Pozwalają też na wysyłkę spersonalizowanych reklam.

WiFi Business Intelligence służy do analityki. Narzędzie pozwala na śledzenie zachowań użytkowników sieci WiFi pod kątem najczęściej odwiedzanych miejsc (tzw. mapy ciepła), czasu spędzonego w danym miejscu.

Wymienione moduły można stosować łącznie lub niezależnie.

W drugim kwartale tego roku Netia uzyskała 343 mln złotych przychodów i 11,7 mln zysku. Na koniec czerwca operator świadczył łącznie 1,938 mln usług, o 22,6 tys. mniej niż na koniec marca.

Dołącz do dyskusji: Netia daje klientom biznesowym analitykę WiFi Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl