Znikome zainteresowanie subskrybentów Netfliksa gamingową ofertą serwisu
W zeszłym roku Netflix wszedł na rynek z własnymi grami mobilnymi i stale rozszerza ofertę w tym zakresie. Jak na razie nie cieszy się ona jednak dużym zainteresowaniem subskrybentów platformy.
Z danych firmy Apptopia wynika, że gry Netfliksa zostały pobrane w sumie 23,3 mln razy, a średnio dziennie gra w nie 1,7 mln użytkowników.
Powyższe oznacza, że grami oferowanymi przez streamingową platformę zainteresowanych jest mniej niż 1 proc. całkowitej liczby subskrybentów (ok. 221 mln).
Pomimo tego Netflix konsekwentnie rozwija swoją ofertę w zakresie mobilnych gier. Obecnie obejmuje ona 24 tytuły, a do końca tego roku serwis planuje zwiększyć tą liczbę do 50. Celem jest angażowanie obecnych, a jednocześnie przyciąganie nowych subskrybentów.
Wszystkie oferowane przez Netfliksa gry - bez reklam, dodatkowych opłat czy zakupów w aplikacji - są dostępne dla użytkowników urządzeń z Androidem i iOS, którzy mają wykupioną subskrypcję w serwisie. Tytuły można pobrać zarówno z mobilnej aplikacji Netfliksa, jak i ze sklepów Google Play i App Store.
Dołącz do dyskusji: Znikome zainteresowanie subskrybentów Netfliksa gamingową ofertą serwisu